gamle minner og nye tider

annonse / bloggposten inneholder annonselenke

Hallo venner! Jeg håper dere har en fin mandag. Jeg personlig har skrivekveld, altså at jeg “låser” meg inne med litt avslappende musikk, tenner lys og bare skriver med stoppeklokke på. Ja, jeg setter alltid på tre timer stoppeklokke for eksempel, så skriver jeg og tar en pause, så tre nye timer. Det er ikke den beste dagen for skriving ettersom jeg er så sykt trøtt, til tross for at jeg sov hele 10 timer i natt. Forstår ikke hvordan jeg kan være sliten da.. Men deilig å sove lenge. Uansett, bortsett fra skriving skal jeg på en yoga-time, og det gleder jeg meg til 😊

Tidligere i dag møtte jeg min fine venninne Charlotte for lunsj. Vi har vært gode venner siden vi var 12-13 år gamle, men nå er man jo voksne med hver sin jobb etc. Men jeg er veldig glad vi klarer å holde kontakten. Vi snakket litt gamle minner, eiendom (hun er eiendomsmegler) og så spiste vi på Escalon, som jeg forøvrig anbefaler. Skikkelig digg og prisvennlig tapas!

 

 

 

(annonselenker) Jeg har på meg t-skjorte fra Velouria Vintage / bukse HER / lue HER / sko HER / jakke HER / ryggsekk Louis Vuitton 


Uansett, nå må jeg komme meg tilbake til skrivingen. Gleder meg skikkelig til å gi ut ny bok 🙂 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg