det føles nesten uvirkelig

annonse / denne bloggposten inneholder annonselenke

Nå har makeupartisten min, Dajana skrevet en fagbok om sminke som kommer ut i midten av oktober! Jeg er så stolt at jeg nesten sprekker, for et par år siden møttes vi for aller første gang, og vi begge har vokst så mye på hver vår kant. Hun er inspirerende på så mange måter, men mest av alt fordi hun enda er den samme som hun var akkurat da, bare sterkere. Gratulerer, babe – det føles nesten uvirkelig å ha så kule folk i livet sitt, hver dag! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(annonselenke) Den nydelige kjolen min finner du HER

Som dere kanskje skjønner startet jeg dagen med litt makeup, fordi jeg skulle ha en liten photoshoot for en avis. Det gikk veldig fint! Og så har kjæresten min kommet på besøk igjen. Han bor til vanlig i Tromsø for å studere, men vi får til å møtes ganske ofte likevel. Nå reiser vi straks til Sri Lanka! Det føles nesten ikke virkelig, å skulle få oppleve et så fjernt land med noen man er så glad i. Jeg gleder meg sånn.

Nå skal vi ut å spise fordi vaskedamen kommer, og da klarer jeg ikke å være hjemme, får så dårlig samvittighet. Vi snakkes senere! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg