HARSTAD

Jeg reiste spontant hjem til Harstad i går, rett og slett fordi jeg trengte litt tid med mamma og pappa. Og med det, mener jeg at jeg ligger på soverommet med døren igjen og ser på serier, haha.. Men det er likevel noe trygt ved å ha dem der, på andre siden av døren. Og ikke minst, få mat servert av mamma ♥♥ 

Jeg hoppet kapt inn i pysjen som jeg har liggende her, koste litt med Charlie og snurret et par episoder av Life of Kylie (jeg ser det her). 

Verdens søteste lille venn! Han er akkurat lik som han alltid har vært. Og nei, han kommer ikke til å flytte tilbake til meg, før jeg eventuelt har samboer. Men jeg savner han skikkelig hele tiden, og han er enda min hund.

Jeg og Charlie kjørte til folkeparken og gikk en liten tur, jeg var rolig og han var helt gal som vanlig. Jeg jogger hver dag for tiden, men bestemte meg for å heller gå idag slik at jeg kunne rense tankene litt. Jeg skulle ønske jeg kunne være litt lengre her.

Sminkefri på tur, så klart! 

Mamma har funnet frem noen gamle w.i.t.c.h blader, jeg var helt besatt av de jentene da jeg var yngre. Jeg har til og med søkt rundt på finn.no og vurdert å kjøpe meg en bunke blader som jeg kan ha hjemme i Oslo, de aller første som kom ut er jeg mest interessert i (jeg begynte å lese fra første utgave). De bladene vi har hjemme er fra 2006, og det var da jeg begynte å falle av lasset litt. Men det er uansett koselig og veldig nostalgisk å lese i. 

Haha, jeg er 100% ikke i mitt rette element på dette bildet.. I dag dro jeg, pappa, mamma og Kasper på en kort fjelltur med hundene. Det var så deilig å være ute i naturen, og så fint å se hvordan familien og kjæresten min går overens. Og nå begynner Charlie, sakte men sikkert, å godta Kasper også haha. DET er ikke en selvfølge for han er faen så skeptisk til alle som får oppmerksomhet fra meg..

Nå blir det pizza med familien! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg