å bevare vennskap

I kveld hadde jeg litt kvalitetstid med to av mine nærmeste venninner, Anne-Sofie og Marte. Den siste perioden har vi ikke vært så mye sammen som vi pleide å være, men heldigvis snakker vi om det og vet at vi finnes der, uansett. Nå har vi jobb, skole og andre sosiale forpliktelser på hver vår kant, men på videregående møttes vi hver dag på naturlig vis, via skolen. Det krever veldig mye mer å opprettholde et vennskap når man går bort fra felles skolegang og jobb, men man klarer det om man vil. Uansett, nå har vi blitt enige om å bli flinkere til å møtes og pleie det fine vennskapet vi faktisk har, som for eksempel dra fast ut å spise når jentene får stipend, dra på kinodater litt oftere og dra ut sammen mer. Vi flyttet jo tross alt fra Harstad – Oslo hele gjengen for å kunne være sammen (jeg liker i alle fall å innbille meg det ettersom de kom flyttende etter meg, haha). 😘 Takk for i kveld jenter! 

Nå skal jeg spise litt, lese bok og så sove. Jeg prøver å få på plass døgnrytmen, så nå er jeg egentlig for seint oppe.. Takk for alle fine tilbakemeldinger etter at jeg tok av vippeextensions, forresten! Det varmer hjertet til en forfengelig sjel.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg