hårproduktene jeg kjøper på matbutikken!

Etter å ha postet hvilken shampo og balsam jeg bruker på snapchat fikk jeg så mange spørsmål om akkurat det at jeg like gjerne lager et eget innlegg. Jeg bruker, som dere allerede vet, piller for hårvekst (HairCare), som jeg er veldig fornøyd med. Utover det bryr jeg meg ikke så mye og kjøper mest det som virker best hos frisøren der og da. Nå for tiden er det disse, pluss fudge som jeg ikke fikk tatt bilde av fordi jeg er en kron-idiot og glemte den i Vågå. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg bruker først fudge for å beholde det grå skjæret, det hjelper å holde på den blonde hårfargen. Frisøren min er riktignok best på kalde farger(Inga Stina på Hendix Hair frogner, hun er faen så flink!), men jeg vil jo gjerne holde fargen fin så lenge som mulig. Jeg bruker fudge i håret et par ganger i uken, og lar den virke litt uten å overdrive. Obs: ikke bruk på extensions, da får du blått hår. ikke bruk for lenge i ditt eget hår heller. De resterende dagene bruker jeg Herball som jeg har kjøpt på kiwi, haha.. Men jeg liker den selv om den er skikkelig budsjett! Jeg vasker håret 3-4 ganger i uken maks, forresten. 

Jeg bruker faktisk ikke balsam, men det burde jeg kanskje gjøre, jeg bare synes håret blir finere uten. Et par ganger i uken sover jeg med Castor Oil, som gjør at håret vokser. Da masserer jeg inn håret med oljen, legger en håndduk rundt håret og sover natten igjennom med produktet i, og skyller det ut på morgenen. Dette begynte jeg med for litt siden så kan ikke si noe om det funker enda, men det gjorde det med brynene så da bør mitt vanlige hår også bli påvirket.. Jeg får bare teste det ut! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg bruker parykk for tiden, som også er farget av frisøren min. Selve parykken er freedomcoture, jeg kan komme tilbake med egen guide der etterhvert. 

Nå skal jeg riktignok få teste noen nye hårprodukter av coverbrands, så kommer jeg tilbake til hva jeg synes om de etterhvert. Alltids skummelt å teste noe nytt! Jeg låser meg veldig fort til produkter jeg digger, og ender opp med de samme, igjen og igjen. På hårprodukter bør man bytte ut nå og da, det blir håret sterkere av. Det må jeg bli flinkere på!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg