en dag på ferie

En dag i Albir går kjapt, og nå er jeg allerede hjemme i Oslo.. Det føles som om jeg var borte ganske lenge riktignok, kanskje en dag i varmere strøk er noe man skal satse på oftere? Da kan jeg jo om så bare dra alene og late meg på stranden, samle litt energi og så komme tilbake med ny gnist.

Jeg kom ikke til leiligheten før klokken 02 på natten på grunn av litt diverse forsinkelser, men jeg følte meg likevel ikke sliten den ene dagen. Vi slappet bare av og det trengte jeg 🙂  Ruller og tuller, som jeg av en eller annen grunn har begynt å si. Herregud, jeg begynner å bli gammel, de teite ordtakene mine har virkelig fått full blomstring de siste månedene. På snakk om identitetskrise, liksom.  “Chiller og griller” har jeg også sagt. Da var det noen som bare “hæ, grillet dere” og jeg bare “nei.. faen for en nerd jeg er”. Jeg har i tillegg begynt å gå med hendene samlet bak ryggen når jeg vandrer rundt, akkurat slik farfar gjør. 22 going on 42! Ellers var vi på stranden et par timer, jeg ble LITT brun, vi var i gamlebyen og jeg spiste mye god mat. Koselig å bli kjent med familien til Kasper også.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Neglene mine! Ordnet på Lashroom, som alltid. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Min favorittveske om dagen, jeg kjøpte den i Mars. Den får plass til kamera, pengebok og litt sminke, selv om den er relativt liten.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Eneste bildet jeg har av han på turen, som jeg tror jeg må ha tatt med et uhell, haha. Det får funke! 

Selv om jeg har vært i bransjen en stund kom det likevel som et vilt sjokk på meg at avisene skrev at jeg har fått kjæreste, kanskje fordi jeg bekreftet navnet på bloggen for første gang. Han gjør at jeg blir et bedre menneske. Alle rundt meg ser det, jeg har en annen glød fordi jeg føler meg så bra. Sjelen min blir sett, liksom. Det er ubeskrivelig, man må bare oppleve det. 

Nå er vi begge to i Oslo, og skal til tante og onkel på middag. Kos! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg