jeg skal være ærlig

Jeg var usikker på om jeg skulle slappe av eller ta turen på restaurant med en venn da jeg landet i Oslo, men jeg endte altså på sistenevnte. Så, da ble det en tur på Piscoteket, det er viktig med litt mat i magen når man har mye stress rundt seg – lol, for en idiotisk setning. Det er jo viktig med mat i magen uansett. Og jeg ELSKER maten på Piscoteket. Det er et hyggelig sted, anbefales! 🙂 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Kjedelig å si, men sant, det er best å være ærlig: jeg føler meg så utrolig stygg for tiden, det er kanskje overfladisk men når jobben min er å være “out there” blir det plutselig litt ekstra vanskelig og ikke minst føler jeg meg mislykket fordi jeg ikke klarer å være som jeg “burde”. Det er lenge siden jeg har følt meg som meg selv, med pyntet hår, fin sminke, fine klær.. Vanligvis har jeg et par dager hvor jeg føler meg fæl, så kommer det plutselig noen dager hvor jeg føler meg fin og har en såkalt “bra periode”. Nå har jeg vært inne i en såkalt “dårlig periode” i flere måneder. Når man liksom hadde kommet så langt. Eller.. kanskje jeg har kommet langt, lengre enn der hvor jeg var når jeg hatet meg selv, for det gjør jeg ikke lengre. Det er vel bare en dårlig periode, det er bare synd den har vart så lenge. Livet er fint, da – det er bare eget selvbilde det er noe jævlig galt med.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg