hold kjeft a

Akkurat nå sitter jeg på Arlanda og spiser pasta samtidig som jeg irriterer meg over damene på sidebordet. Jeg vet ikke hva som feiler meg, men jeg klarer ikke å tenke “bra folk har det hyggelig” når de ler høyt som pokker, jeg tenker bare at jeg ønsker de skal holde kjeft. På mindre “mindfulle” dager, altså. På dager hvor jeg har det bedre med meg selv tenker jeg at folk skal få styre som de vil og at det ikke er vits å irritere seg. I dag er tydeligvis ikke en slik dag. Jeg har vært i studio og laget en låt, da føler jeg meg alltid litt tom etterpå. Som om man har lagt alle følelsene sine igjen i studio, og sitter igjen med.. vel, irritasjon over sidebordet tydeligvis.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal jeg spise pastaen min, lese boken jeg holder på med (stalins kyr, jeg liker den, selv om jeg vanligvis ikke liker bøker som handler om spiseforstyrrelser, for da får jeg alltid dårlig samvittighet for at jeg spiser litt for mye av ting som ikke er bra for meg, så lett påvirkelig er jeg altså. “Evig søndag” er den eneste boken om temaet jeg faktisk har likt, før denne da. Ok slutt verdens lengste parentes). 

Jeg tekster litt frem og tilbake med venner i oslo nå, og får se hva planen blir når jeg kommer hjem. Jeg er usikker, enten slapper jeg av alene, eller så drar jeg ut på middag. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg