den siste tiden

Det er vår nest-siste dag i Nice og jeg utnytter tiden i solen for å forhåpentligvis få litt farge. Dagene blir derfor brukt på toppen av hotellet hvor vi bader, hører på musikk i hvert vårt headset og dupper av. Jeg bruker solfaktor 50, hudpleieren min sa det så bra “ingen har noen sinne angret på å ta godt vare på huden sin”. Det er noe å tenke på! 


Ellers har jeg vondt i magen heeeeele tiden, haha. Begge to! Jeg forstår ikke hvordan de kan spise baguetter, crossainter og muffins her hver eneste dag. Eller, vi har jo et valg og kunne ha spist sunnere enn det vi gjør, men er det ferie så er det ferie. Jeg har det virkelig fantastisk her, og vil ikke hjem. Jeg elsker Frankrike! 

Den fine badedrakten min er forresten fra eBay. Jeg hadde en periode for en stund siden hvor jeg shoppet ekstremt mye på eBay, og kanskje mest undertøy / badedrakter. Noen ganger ble det totalt skivebom og i elendig kvalitet, men et par har holdt seg godt, som denne. Tror jeg betalte 40 kr inkludert frakt. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg