ny veske – gucci

Jeg elsker min nye veske! Da jeg la ut et bilde av den på snap fikk jeg en melding fra en venninne som bare “åh neeei, ikke kjøp den” og da hadde jeg akkurat trukket kortet, haha.. Heldigvis fikk jeg ikke noia over det, og er enda like fornøyd med mitt siste innkjøp – som også er det eneste jeg har kjøpt hele reisen. Jeg er ikke så glad i å shoppe masse unødvendig og legger heller mer penger ned i noe jeg kommer til å ha for “alltid”. HERREGUD som jeg gleder meg til min fremtidige datter kan gå igjennom skapet mitt og velge tingene hun vil ha! Jeg gleder meg generelt sett mye til fremtiden, for den kommer nok til å bli veldig bra. 



(annonselenke) Kjolen min finner du HER. 

Jeg har egentlig aldri vært så fan av Gucci, men akkurat denne vesken har jeg hatt lyst på en god stund nå. Jeg gleder meg til å bruke den masse i høst! ♥ ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg