det beste som finnes

Her kommer et bilde fra da vi vandret rundt i Monaco! Finnes det noe bedre enn å oppdage nye steder? Det er så basic å si, men herregud som jeg elsker å reise rundt i verden og krysse av nye land på listen 🙂 Nå er vi tilbake på hotellet etter en laaaang dag. Vi startet dagen med soling, før vi ordnet oss og tok Uber over til Monaco hvor vi hengte hele kvelden. Vi avsluttet dagen med å vente i en time på en taxi som aldri kom, og så en litt forvirret togtur hjem hvor vi ikke helt forsto hvor vi var, haha.. Men men! Vi har hatt en FANTASTISK dag. Solbrillene mine er fra Mango og t-skjorten fra saboskirt! 

I morgen legger jeg ut bilder fra dagen, og viser dere den nye vesken min. Nå vil jeg ta en dusj og krype ned i sengen fremfor en film. ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg