dette hjelper meg i stressende perioder

//annonse

 

De siste dagene har vært skikkelig stressende for meg. Presset psykisk har vært enormt og jeg har i tillegg mensen, og som dere vet er de to kombinert en oppskrift på katastrofe for huden. Jeg gjør i tillegg en del presse-oppdrag denne uken, så timingen kunne ikke ha vært verre! Huden min har blitt oljete og hudormer har dukket opp tett i tett. Jeg har ikke hatt tid til å stikke innom hudpleieren for å få klemt de ut (og i tillegg koster jo det et par tusen), så da måtte jeg ty til behandling hjemme. Og det trenger absolutt ikke være noe dårligere, snarere tvert imot! Dette er et sponset produkt, men 100% ærlige meninger. Jeg kan ikke få underskrevet nok hvor glad jeg er i disse produktene. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

The Incredible Pore Mask hjelper nettopp på det problemet jeg har for tiden: oljete hud, tette porer og hudormer. At en behandling som kommer i en så liten forpakning og med virketid på kun 20 minutter har en sånn enorm effekt er for meg vanskelig å forstå, men det har den faktisk. Å ha på denne masken er nesten som å være på spa.. Den føles skikkelig delig å smøre på (den er litt leirete i konsistensen), og å skylle den av går enkelt for seg. Dere vet de ansiktsmaskene man må skrubbe og skrubbe for å få av? Dette er ikke en av dem, og likevel blir urenheter dratt ut av huden. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg smører masken på med kosten som hører med, og passer på å unngå håret, øyenbryn og øyne. Det er ikke vanskelig i det hele tatt, ettersom masken er veldig fast i konsistensen og enkel å jobbe med. Jeg synes faktisk det er ganske koselig å smøre den på, haha. Ganske beroligende, for å være ærlig! Virketiden er som sagt 20-30 minutter (jeg føler 20 minutter er nok), og den tiden bruker jeg på å se på en serie eller lese i en bok. Ha skikkelig tid for meg selv, rett og slett! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

På bildet under er jeg uten sminke på huden, og har akkurat skylt av ansiktsmasken. Som dere kan se er huden min veldig fin (sett bort fra noen arr på kinnet etter acne, men det er det jo strengt tatt ikke noe annet å gjøre med enn laser). Fresh og fin! Jeg føler meg ALLTID så ufresh når jeg har mensen, PMS, stress… Ja, alle de tingene. Så å kunne ta vare på seg selv litt er virkelig gull verdt, og med en ansiktsmaske som faktisk fungerer er det god stemning. Bonus! Ingen av produktene til May Beauty er testet på dyr. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Til sist et bilde med sminke! Jeg kan ikke få sagt nok hvor mye jeg elsker produktene til may beauty. Jeg bruker både hårmasken, håroljen, fotmasken, vippeserumet og alt derfra. Sistenevnte skal jeg skrive mer om en annen gang, da jeg liker det bedre enn ALLE andre vippeserum jeg har testet på. Det er også det eneste jeg ikke reagerer på. Nå som jeg tenker på det: samme gjelder ansiktsmaskene også. Det er noen av de få ansiktsmaskene som ikke gjør huden min rød og sensitiv etterpå.. Vanligvis får jeg kun det hos hudpleier men til det tredoblete av prisen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Om du vil teste ut ansiktsmasken har jeg en rabattkode til dere! Du får 30% avslag i en uke om du klikker på linken HER, eller skriver inn koden poremasksophie ved utsjekk. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg