juicefaste?

Jeg har kuttet ut melk helt fra kostholdet mitt, som er ganske bra jobbet med tanke på at da jeg bodde hjemme kunne jeg drikke rundt to liter om dagen, minst. Jeg var virkelig besatt! Nå blir jeg kvalm av tanken på å drikke melk, det finnes ikke en liten del av meg engang som har lyst på. Hjemme i mitt eget hus prøver jeg å ha et vegansk kosthold, men skeier ut noen ganger med ost eller yoghurt. På resturant eller på besøk hos andre kan jeg spise fisk og ellers det jeg får servert, så lenge det ikke er kjøtt. Jeg føler jeg alltid må poengtere dette, siden jeg får kritikk om ikke. Om jeg sier jeg er pescetarianer skal noen kjefte for at jeg ikke er veganer, og om jeg sier jeg er flexi-veganer skal noen kjefte også. Well well ;p 

Uansett! Jeg har veldig lyst til å teste ut en slags “rens” av kroppen, jeg har hørt mange snakke om vannfaste? Juicefaste? Hvordan fungerer egentlig sånt i praksis? Jeg kan føle hvor mye dritt jeg har inni kroppen på grunn av alt usunt jeg har spist i årenes løp, det hadde vært utrolig deilig å få renset seg skikkelig. Men jeg ønsker ikke å gå ned i vekt, og om et par måneder får jeg kjevelås og kan kun drikke i en måned, da kommer jeg til å gå mye ned og det er ikke noe jeg ønsker mer enn det er uungåelig.. Så! Om noen av dere har erfaringer, skriv gjerne til meg på facebook! ♥ Det hadde vært kjempespennende å ta tak i!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg