ikke stirr

Akkurat nå sitter jeg alene på en asiatisk restaurant samtidig som en gammel dame sitter tvers over meg og stirrer på at jeg spiser.. Haha. Jeg får bare prøve å dytte ned de vegetariske vårrullene mine så fort det lar seg gjøre å komme meg ut herfra, for den stirringen begynner å gi meg eksistensielt ubehag.Jeg skal egentlig bare slå ihjel litt tid her før jeg skal på enda en middag klokken 21:00. Og ja, jeg klarer to middager på rappen uten noe problem, middag er det beste jeg vet. Da jeg bodde hos familien i Oslo sa jeg til tante flere ganger “jeg går og legger meg, men vekk meg om du spiser”, haha. Altså jeg vil ikke gå glipp av et eneste måltid! Sånn har jeg alltid vært, og kommer nok alltid til å være.. Litt kjipt, for om jeg noen sinne går opp mye i vekt etter en fødsel for eksempel kommer ikke slanking til å bli aktuelt for min del fordi jeg rett og slett ikke klarer. 

Jeg har akkurat fikset neglene på Lashroom, forresten. Jeg betaler for slike behandlinger selv, om noen skulle lure. Jeg er skikkelig fornøyd med å gjøre neglene der, og kan anbefale salongen. Jeg føler meg veldig ufresh om dagen generelt og prøver å “bøte på” med negler og kjoler og what not, men det hjelper liksom ikke.. Men det går over, jeg tror absolutt alle mennesker har slike perioder. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi snakkes i morgen! I kveld kommer min boyyyyfriend hit. <3333333333

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg