ny frisyre

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg hadde aldri trodd jeg kom til å gå for en kortere lengde og til og med naturlig hårfarge, men ser man det.. Noen har visst blitt voksen 💃🏽 16 år gamle meg ville fått panikk av å se disse bildene, haha. Min venninne Fetisha jobber som frisør (på cutters, oslo city) og tok like gjerne frem frisørsaksen da jeg hang med henne tidligere i dag. Hun stylet meg forresten også i både musikkvideoen og på singelcoveret til All your friends, hun er virkelig dyktig. Kjolen min er forresten fra Malene Birger, det var et par som spurte på instagram. Jeg har kun brukt den en gang tidligere, på Stian Blipp-show. Da likte jeg den ikke i det hele tatt, haha. Nå ELSKER jeg den. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har så gode folk i livet mitt. Da jeg fikset brynene tidligere (brow rehab) fikk jeg blomster av sjefen der for å gratulere med at låten er ute. Jeg ble sjokkert og rørt, man forventer liksom ikke å bli tatt vare på sånn, selv om jeg har enormt mange gode mennesker rundt meg. Alle er så støttende og glade på mine vegne.. Heldig jente.

Nå skal jeg spise vegetarisk lasagne, lese en bok og så sove. I morgen er det radiointervju for å snakke om All your friends! Det blir en del av de den kommende uken, men det er bare hyggelig. Jeg skal på p1 for første gang i mitt liv faktisk, og så følger p3, mp3, nrj og alt det etter. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg