haters gonna hate

Det er så rart hvordan “ekstraordinære” ting blir så normale når man står midt oppi det selv. I morges våknet jeg alt for sent, og brukte lang tid på å strekke meg i sengen før jeg til slutt sjekket mobilen. Jeg hadde blitt bombadert ned av meldinger i løpet av natten, fordi all your friends havnet på en tredjeplass. Da følte jeg så mye på en gang at jeg rett og slett ble liggende i sengen et par timer å bare se i taket, haha. Hvordan skal man forholde seg til noe sånt, egentlig? Det er jo helt sjukt. Jeg bruker mye tid nå om dagen på å svare absolutt alle som skriver til meg om sangen, og alle som legger ut om den på sin insta-story får også svar fra meg (om dere tagger meg). Det er viktig å vise hvor mye jeg setter pris på det.. 💗💗 Dere er best, jeg sender så mye kjærlighet! 

I morgen kommer forresten musikkvideoen, og en liten teaser kan dere se HER. Gleder meg masse til dere får se hele 🙂 

Kommentarene på youtube er forresten veldig morsomme, haha. Det er lenge siden jeg har fått så mye hat på ett og samme sted, og i alle fall om utseendet. Jeg “bryr meg ikke”, for jeg velger å fokusere på kjærligheten. Men, det er likevel sjukt hvordan enkelte oppfører seg:


Den siste der er faktisk den sjukeste, for den er på toppen av det hele rasistisk (siden mannen i musikkvideoen er mørk). Det er i perioder som dette man merker at HATERS GONNA HATE. Du kan høre All your friends HER! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg