hvordan føles det?

Tusen takk for alle fine tilbakemeldinger på “all your friends” så langt. Det har vært så nervepirrende, men nå som den først er ute føler jeg meg.. litt tom? På en god måte, om det gir mening. Når det kommer til å være artist / låtskriver er jeg helt ny, men folk har på en måte litt høye forventninger til meg likevel siden jeg er kjent fra før av. Jeg får ikke starte med blanke ark slik som andre nye artister får. Ikke at det nødvendigvis er så kjipt, for jeg har også fått muligheter jeg ikke ville ha fått ellers – som gjør folk provosert. Derfor har jeg vært ekstra nervøs for jeg vil jo så gjerne få en fair sjanse, slik andre får. Men dere har virkelig gått inn med et åpent sinn og jeg gleder meg til å lage mer musikk! 

Hør all your friends HER ♥  

Hvordan feirer man å ha sluppet en sang, lurer du kanskje på? Vel, jeg ligger på sofaen med feber og eksistensiell angst, haha. Fordi, jeg blir bombadert med meldinger av folk som ønsker meg alt godt, og sier de er stolte av meg, samtidig som jeg ligger her stygg og alene uten å ha møtt et menneske på flere dager. Men er man syk, så er man. Kjendislivet, ass.. Not so glam. 

Det er rart hvordan mange sier at de liker låten, bortsett fra refrenget fordi det blir vulgært. Om folk velger å tolke det sånn og derfor ikke like låten fordi det er for “drøyt”, så får det bare være, egentlig. Rart hvordan rappere kan synge om å fuck bitches get money men om jeg sier noe, og i det hele tatt nevner ordet “fuck”, så er jeg plutselig en hore (ja jeg har gjort den fatale feilen å lese i forum, som jeg skal slutte med nå).

UANSETT!!! Neste uke er det fult kjør med presse og radio. Frem til da må jeg nesten lade batteriene, for jeg vil ikke gå igjennom det å være syk. Og dere? Musikkvideo er rett rundt hjørnet! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg