jeg blir rørt

Jeg merker at fellesferien er over, for å si det sånn. De siste ukene har jeg gått mer eller mindre alene rundt i nabolaget på morgenen, men i dag sa det PANG og folk løper rundt i gatene på vei fra A til B, trikken var stappfull klokken 07:00 og “blåmandag” var sikkert ordet jeg hørte mest i forbifarten. MEN, så glad jeg blir av å se alle de spente ungdommene som er i Oslo for norway cup! Over alt er det fotballlag som går rundt med store smil om munnen og sikkert har deres livs beste uke akkurat nå, å kunne observere sånt gjør meg rørt, haha..  ♥ ♥ 

Jeg er også ute av feriemodus, og i går kveld spratt jeg plutselig opp av senga og fikk følelse av at det snart er julaften, noe det åpenbart ikke er, jeg bare gleder meg så mye til fredag når *** **** ****** endelig skal avsløres for offentligheten. Jeg har blitt påvirket av folket rundt og har hatt høy puls i hele dag, og tok derfor et par timer med telefon i flymodus nå på kvelden, sovnet av på sofaen, og nå ligger jeg i sengen med verdens rareste sokker på beina som jeg ikke kan forstå blir kalt “mote”. Nå får jeg vel sikkert en mail fra en eller annen fyr med fot-fetish, det pleier å være en klassiker hver gang jeg poster bilder av beina mine. Det går greit da, folk må få holde på som de vil. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God natt, smask! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg