de små tingene

bilde: dazed summer 

I det siste har musikken til Lana del Rey fått en veldig spesiell rolle i livet mitt. Jeg har alltid elsket henne (hvordan man man la være), men jeg knytter så mange fantastiske minner opp mot de siste låtene at jeg sikkert alltid kommer til å bli dratt tilbake til denne perioden av livet mitt hver gang musikken spilles. Da kan jeg sitte på gamlehjemmet i en gyngestol og tenke tilbake på den nydelige tiden hvor jeg var så ung, naiv, håpefull, forelsket og full av drømmer. Det er så rart hvordan de helt små tingene får en enormt stor betydning når man tenker tilbake på dem, en dag i mai endret livet mitt seg og jeg ante det ikke da. Det er vakkert! 

Det er godt å tenke på, at jeg enda har det beste foran meg. Dette er forresten min favoritt fra det nye albumet, selv om det endrer seg hele tiden. Gleder meg så mye til å se henne på Øya! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg