GLAD

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har akkurat bestilt en Uber og burde vel løpe ned i resepsjonen, men jeg ville titte innom å si hei først. Så, hei! Jeg er evig tidsopptimist og har vært våken siden klokken 08, uten at noe merkbart egentlig har skjedd. Men det er det som er så digg med å være på ferie alene! Seriøst, det anbefaler jeg alle å gjøre, om så bare en dag eller to. Når jeg reiser med folk pleier jeg å dra til destinasjonen en dag eller to i forveien, om det er mulig, bare for å sjekke ut byen på egenhånd. 

 

Ellers er jeg forelsket & glad, så jeg gleder meg til besøket mitt kommer. Hadde ikke trodd det var mulig å ha det sånn her, men det er det visst. Wow, noe sånt har jeg ikke delt på lenge, men sånn har jeg følt det en stund og det var egentlig godt å ha det sagt. Det er en fin tid! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg