next up – PARIS!

I dag setter jeg kurs mot Paris, “kjærlighetens by”, og det gjør jeg faktisk alene. Jeg skriver bok om forelskelse for tiden, og har vært litt tom for “inspirasjon” på den fronten. Det er enklest å skrive når man har det kjipt, i alle fall for meg. Jeg kan skrive å gråte om hverandre liksom. Nå er alt bra, og det er jo fint for min del, men verre for skrivingen hehe. Det er bra å skrive om de fine tingene også, og det gjør jeg absolutt, men det blir enklere om jeg kommer meg bort litt og ikke sitter hjemme med mange distraksjoner. 


 

Jeg skal være alene i Paris en stund før jeg får selskap, man kan jo ikke være i kjærlighetens by helt alene. Vi har booket en fin suite med to etasjer, og det kostet faktisk ikke mye i det hele tatt 😍 Jeg anbefaler alle å sjekke ut en nettside som heter Secret Escapes, jeg sjekker alltid innom der før jeg booker ferier. Hvem takker vel nei til 5-stjerners hoteller til gode priser? I sure as hell dont! Dette er ikke reklame, i tilfelle noen skulle tro det 😄

Nå skal jeg pakke. Om jeg rekker blogger jeg før avreise, om ikke snakkes vi i kveld fra Paris! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg