jeg har kjøpt drone!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har kjøpt drone! Samtidig som den fløy rundt omkring i nabolaget (og sikkert irriterte alle naboene) lurte jeg på hva jeg egentlig skal med den, annet enn å leke litt rundt omkring i nabolaget. Faktisk skal jeg fly den ut av vinduet nå straks, og se på meg selv utenfra, det blir nok.. interessant, haha. MEN – jeg reiser til Paris i morgen og skal være alene en stund der, da vil nok dronen være grei å ha som selskap. Meg og dronen på romantisk ferie, lol ♥♥ Gleder meg til å ta den med på flere ferier, det er sååå gøy å følge med på mobilskjermen samtidig som dronen flyr langt over bakken, jeg fikk sett nabolaget mitt på en helt annen måte nå og oppdaget masse steder jeg ikke visste om engang, rett i nærheten. 


Toppen jeg har på meg er fra NLY one, skjørt fra Urban. Nå stikker jeg til Moss! Sees der ⚡️ ⚡️ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg