man vet aldri

Herregud, livet er så merkelig. I dag gikk jeg på Birkelunden på samme tidspunkt som skuddvekslingen – uten at jeg merket noe til det, egentlig. Jeg fikk det først med meg da jeg kom hjem, jeg hadde akkurat sagt farvel til en kompis og gikk opp mot Birkelunden alene, så han sendte meg melding og spurte om jeg var trygt inne. Jeg er jo det, og for min del er det jo null stress og jeg opplevde ingenting personlig, men ting blir likevel satt i perspektiv. Man vet virkelig aldri hva som skjer eller når livet kan forandre seg fullstendig. Håper det ordner seg for alle!! ♥​


 

I dag har jeg spist med en kompis fra nord-norge, dratt innom 22. juli senteret, lest ute i solen, hatt en kjapp treningsøkt og nå skal jeg muligens sove litt. I kveld reiser jeg til Moss for å være DJ! Stedet er LUX, og jeg spiller fra 00:30. Jeg tar med meg min venninne Fetisha, jeg elsker når venner er med meg på jobb. Jeg har spilt på Lux en gang før og da var det gøy, så vidt jeg husker, og i dag er det så fint vær at jeg håper mange er ute og fester litt. 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg