skrekkopplevelser på fly

For et par år siden var jeg i et fly hvor motoren begynte å brenne og det brøyt ut panikk, til og med flyvertinnene ble redde og småløp opp og ned midtgangen uten noe svar på hva som skjedde. Jeg overlevde åpenbart, det gjorde alle andre også, men det var absolutt skremmende. Noen år senere var jeg i et fly som ble truffet av lynet og ble mørklagt og så droppet det et par hundre (?) meter ned mot bakken før det stabiliserte seg, og ett år etter skjedde det samme igjen. For ikke å snakke om nå nylig, da jeg fikk allergisk anfall og måtte ha førstehjelp på vei fra Los Angeles. 

Jeg har med andre ord vært litt uheldig, og har som følge av dette hatt intens flyskrekk lenge. Frem til nå nylig, plutselig merket jeg at jeg ikke lengre er redd! På et eller annet mirakuløst vis har skrekken forsvunnet, faktisk elsker jeg å fly for tiden. Jeg vil alltid ha vindusplass, slik at jeg kan se på verden som krymper under meg. Jeg synes det er så heftig og jeg blir veldig fascinert av hvordan verden ser ut fra himmelen. Skyene ser ut som en annen virkelighet, det er nesten som man forventer å se en drage eller en enhjørning når som helst haha. 

Uansett – jeg er endelig hjemme etter masse forsinkelser på flyplassen i Molde. 8 timer måtte jeg vente på den lille drittflyplassen som ikke hadde annet å by på enn godteri og gamle magasiner..  Nå skal jeg se ferdig OJ Simpson – made in America før jeg sovner. Home sweet home 😍 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg