LATE NIGHT

Dere har sagt at dere savner mer hyppig blogging fra min side, og gjerne litt spontane innlegg som ikke “betyr så mye”, og det tar jeg så klart til meg. Starting now! Jeg sitter for øyeblikket i sofaen og prøver å finne ut hvilken dokumentar jeg skal se på før jeg legger meg, noe som ikke er så lett. Jeg føler jeg har sett alt på Neflix som er av interesse (sist så jeg “betting on zero, anbefales), men om jeg finner noe bra skal jeg gi dere beskjed. Har forstått at jeg har flere dokumentar-elskende lesere der ute 🙂 

Eller kanskje jeg bare skal sove, det er opp klokken 05 i natt for å reise til Tysnesfest.. Akkurat DET gleder jeg meg ikke til, men det blir godt når jeg først er der. Jeg fikk akkurat melding av kusinen min også som faktisk er der med mannen sin, så forhåpentligvis rekker jeg middag med dem eller noe i løpet av dagen når jeg har fri. Det var skikkelig gøy å få melding fra henne som jeg ser alt for sjeldent, jeg var skikkelig negativ da jeg kom hjem i sta og ville bare sove i tre døgn, men den beskjeden løftet humøret mange hakk. 

Siste bildet jeg deler fra Lofoten enn så lenge. Mitt fine “glamsquad” i en liten rorbu, haha. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg