dager som kommer og går

Dagene her i Lofoten går sakte, selv om de likevel går fort. Skjønner dere hva jeg mener? Vi kom hit i går morges og det føles som for flere dager siden, samtidig som en dag swisher forbi uten at man helt klarer å henge med. Nok en gang: jeg er så heldig som får drive med det jeg elsker mest, og MED mine beste venner. I dag skal vi filme litt oppe i fjellet, og skal jobbe til langt på natt. Jeg blogger fra bilen akkurat nå og prøver å få presset inn litt mail innimellom, men det er ikke så lett når hele gjengen sitter rundt meg og snakker om ting jeg gjerne også vil snakke om, haha. I morgen reiser vi hjem! 

Vi var på stranden til rundt 03 i natt og fikk med oss en helt lys rosa himmel, som var nytt for Fetisha, hun hadde aldri sett midnattssol før. Det gledet mitt hjerte å se henne så glad over noe sånt 🙂 Planeten vår er amazing. 




Jentene varmer meg litt i mellom opptak. Jeg måtte være i vannet en stund, og det var ikke direkte varmt midt på natten. Sikkert ikke på dagen heller.. 



Nå må jeg slenge i meg en banan, og ta bena fatt opp mot fjellet. Dette klarer vi! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg