norge er så vakkert!

I morges gikk turen til Lofoten, med usminket ansikt og håret i fletter reiste jeg mot Harstad/Narvik-lufthavn, og videre derfra fem timer i bil. Hele bilturen ble jeg sittende å stirre ut av vinduet på all den fantastiske naturen vi har her i nord, og vannet over alt er virkelig krystallklart. “Nesten som å være i syden” sa noen i bilen, jeg føler det er bedre. Vakrere. Jeg har sagt det tusen ganger, men det føles nesten for godt til å være sant at jeg får jobbe med mine beste venner. Nå har jeg Joakim på behind the scenes-foto, Fetisha på hår og Dajana på sminke, i tillegg til et filmteam. At vi alle er her for å skape noe for meg, tror jeg i alle fall ikke på. Men det er realiteten, og sånn er livet mitt. Helt vilt.


Fra første stopp i dag. Dette var rett bak en bensinstasjon – EN BENSINSTASJON!!! Jeg spilte håndball i mine yngre dager og har sånn sett turnert nord-norge rundt, men jeg klarer å sette mer pris på det nå som jeg er eldre. Jeg ble sittende å se på en foss som rant fra fjellet i sta og ble helt rørt liksom. 



Og her bor vi i natt! Så fint. 

Nå begynner klokken å nærme seg middagstid (en sen middag), så jeg skal avslutte innlegget her og komme meg over til de andre sin rorbu. Jeg har fått ta en liten hvil i dag, som var veldig populært fra min side hehe. Vi begynner å filme i natt, og kommer nok til å holde på til rundt 04. Det er bare å bite tennene sammen og kjøre på. Hva jeg jobber med får dere vite allerede i august. 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg