jeg er takknemlig for..

Hei dere! Jeg håper alle sammen har det fint. Jeg har hatt noen ekstremt hektiske dager med reising hit og dit, jeg telte faktisk over kalenderen min i sta og innså at jeg nå snart har flydd 70 ganger (!!) bare i 2017. Det er mye, det! Jeg kom akkurat fra et par dager på farten og skal bare “lande” litt psykisk, før jeg i morgen tidlig setter meg på flyet mot Lofoten. Der skal jeg filme noe greier som kommer ut i August, før jeg må reise videre til Tysnes og en festival der i helgen.. Pjuh. Heldigvis reiser jeg med gode venner til Lofoten som skal jobbe med hår og sminke på meg, pluss Joakim tar behind the scenes bilde og video, da blir det jo nesten som å reise på vennetur selv om det er jobb. Mamma og pappa kommer også til Lofoten for å heie på meg, noe jeg setter pris på. Så heldig jeg er som har støttende foreldre. Det er det ikke alle som har! 

Når man er mye på farten eller generelt sett har en teknisk hverdag funker det fint å ha rutiner så godt det lar seg gjøre, i alle fall for min del. Noe jeg har begynt med i det siste er å skrive ned 10 ting hver morgen og kveld som jeg er takknemlig for, alt fra de store tingene til de veldig små. Det anbefaler jeg dere alle å gjøre! Om du synes 10 ting er mye, kan det også holde med 5, eller bare 3 om så. Etter en liten stund med dette kommer man inn i en automatisk mer positivt sinnstilstand, som i alle fall jeg setter veldig pris på 🙂 For å kicke dere i gang, her kommer 5 ting jeg er takknemlig for akkurat nå:

♥  Sofaen min i leiligheten, hvor jeg sitter akkurat nå, er så SJUKT digg! Herregud så deilig det er å ha en sofa etter en evig lang periode uten møbler. Jeg er så takknemlig for at jeg trives hjemme! 
♥  Som nevnt over, jeg har støttende foreldre som ikke akkurat har hatt verdens enkleste barn å forholde seg til (meg). At de støtter meg i den rare jobben og hverdagen jeg har, betyr så mye.
♥ Jeg og mormor lo veldig mye sammen sist gang jeg var på besøk, jeg setter pris på at hun (sånn halvveis) deler min humor og jeg er takknemlig for at hun er frisk i hodet (og i kroppen, haha). 
♥  Etterpå kommer Fetisha på overnatting. Hun er en solstråle i mitt liv og sprer alltid så godt humør, jeg er takknemlig for at vi har hverandre og at jeg har en venninne jeg er så glad i. 
♥  Jeg har is i fryseren, og skal spise det nå etterpå. Jeg er takknemlig for det, jeg. 
♥ .. selv om vi er på 6 nå, må jeg bare nevne at jeg er takknemlig for dere, og alle de fine meldingene og ordene jeg får fra dere hver dag. Jeg ble lei meg av en kommentar nå i sta, men en fin jeg fikk rett etterpå overrumplet den. Det er helt normalt å reagere på stygge kommentarer og jeg aksepterer at jeg blir lei meg (uh, hør på frøken mindfull, haha) men da er det viktig å huske på, og ikke minst sette pris på all kjærligheten man får. 

Nå skal jeg spise is, som nevnt over, og så skal jeg pakke. Vi høres litt senere dere! Jeg er stygg som et udyr i dag og hatet meg selv i sta, det føltes automatisk bedre etter å ha skrevet ned punktene over. Try it! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg