nesten ikke noe tid

Denne ferien har vært helt perfekt, akkurat slik en ferie skal være om man reiser med sin beste venn. Takk for en behagelig og rolig tur, Joakim! Jeg elsker at vi både har det sinnsykt morsomt men også kan holde kjeft i hverandres selskap. Ekte kjærlighet. Jeg anbefaler forresten Praha på det varmeste! Bra shopping, fin by, god mat og ikke minst billig. Vi har bodd på Alveo Suites som har sykt bra beliggenhet og helt greit i pris. Jeg reiser gjerne tilbake hit! 




Nå er jeg på vei mot flyplassen, flyet til Oslo går rundt klokken 20. Shit som jeg gleder meg til å se leiligheten min igjen! Der har jeg ikke vært på snart to uker, og jeg har nesten glemt hvordan den ser ut. Jeg har kun fem dager hjemme i leiligheten resten av måneden, og de skal jeg virkelig NYTE. Da mener jeg sitte i sofaen alene og ikke gjøre noe som helst. Spise brødskiver og lese en bok liksom. Danse rundt naken. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg