LOS ANGELES

Nå har jeg vært innom fire land på tre dager, hvor alle landene er i vidt forskjellige tidszoner. Man blir surrete i hodet av det kan jeg love dere, i går visste jeg knapt hvem jeg selv var. Nå er jeg i Los Angeles, som er den siste byen jeg skal besøke for å bli ferdig med opptak. Tenk det, nå har jeg laget mitt første program med NRK! Det føles stort, ikke alle får oppleve det. Jeg vet at bloggingen har vært veldig dårlig når vi har holdt på, men jeg er sikker på dere vil like programmet når det først kommer på tv – og da er det verdt det! Nå skal jeg være i Los Angeles tre dager, på samme hotell. Da blir det enklere å holde kontakten med dere. <3 




Noen bilder fra i går da vi var ute å spiste. Jeg har det virkelig så hyggelig med crewet her! Jeg setter nok ekstra stor pris på å være i en “gjeng” og et fast arbeidsmiljø, siden jeg ikke hadde så stor omgangskrets på videregående og gikk rett ut i en jobb hvor jeg er mye alene. Det å jobbe sammen om noe og ha et felles prosjekt betyr derfor enormt mye for meg, og jeg gruer meg allerede til det er over. Forhåpentligvis er bare dette starten på en rekke fantastiske muligheter som vil komme min vei. 🙂 


Rommet mitt de neste dagene! Vi bor på et kjempefint hotell som heter Line, i Korea Town. LA er veldig stort og nesten uansett hvor man bor må man regne med et par timer i bil hver dag. Jeg liker forresten ikke Los Angeles noe særlig. Det er digg temperatur og bra mat, men jeg hater hvordan de fleste her ser ut til å tenke. Det er om å gjøre å ha de fineste bilene, de dyreste klærne, nevne alle kjendisene man kjenner osv.. Jeg hadde seriøst blitt gal av å bo her. Når folk sier “if you can make it here, you can make it anywhere” så tenker jeg, NEI – her er det jo forventet at man skal klare noe. Det er lagt opp med auditions, managers, kjendisfester og nettverking. Det her heller: if you can make it in Harstad you can make it anywhere, haha. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg