ENDELIG HAR JEG FUNNET EN NY!

annonse

Som dere vet har jeg brukt en foundation fra Max Factor (skin luminzer) i flere år. Uansett hvor mange andre jeg har testet ut, dyre og billige, er det ingen som slår den. Derfor ble jeg ganske trist da jeg fikk høre at den nå går ut av produksjon.. Vi vet jo alle hvor lang tid det kan ta å finne en foundation som passer perfekt, og som holder lenge ut dagen. Og min siste Skin Luminzer ser nå slik ut, så jeg har ikke akkurat mye igjen:

Oh no!!! Haha.. Men ja, da ser dere hvor godt jeg liker den i alle fall.


 

Kravene for at jeg skal like en foundation er at den blender seg godt inn i huden og ser naturlig ut, gir glød, holder hele dagen og kan dekke urenheter uten at det ser ut som et “lag” med sminke på huden.  Det må også holde med lite produkt av gangen, altså at den er drøy i bruk. Da jeg fikk vite at min favoritt går ut av produksjon testet jeg litt forskjellig, men har nå funnet foundationen jeg skal bytte til – og den er faktisk fra samme merke! Max Factor Lasting Performance er en favoritt som nettopp har blitt relansert, og den er akkurat like bra som min forrige favoritt. Om ikke bedre! Denne holder hele dagen, selv når jeg er ute og svetter om sommeren. 

Min nye favoritt ♥ Akkurat nå passer fargen “Sun Beige” meg best, men greia er – den passet meg da jeg var litt blekere også. Det er en ting jeg liker så godt med Max Factor sine foundations (som jeg har testet), de passer meg enten jeg er litt blekere eller brunere, slik jeg er nå. 

På bildene i dette innlegget har jeg kun foundation på huden og ikke noe annet, det er så deilig å ikke trenge mer! Null concealer for å skjule kviser og rødheter, fordi foundation dekker alt. Leppestiften jeg har brukt er Max Factor Velvet Matte 05 blandet med Velvet Matte 35 🙂 Jeg er stor fan av å blande, selv om begge fargene er fine nok hver for seg. Jeg anbefaler dere å sjekke ut leppestiftene til Max Factor sånn jevnt over, de har mange fine – blant annet de fineste røde leppestiftene i verden. 


 

Jeg er skikkelig glad for å ha funnet en ny foundation som dekker bra, holder hele dagen og gir fin glød! Jeg anbefaler dere å sjekke ut Lasting Performance Foundation, spesielt om du sliter med tørr eller rød hud. Det gjør jeg nå for tiden, og vet derfor at den funker helt topp.

Koden SOPHIEELISE25MF gir 25% rabatt på alt fra Max Factor HER. Gjelder ut 02.07!

 

6 kommentarer
    1. Jeg syns det har blitt alt for mange sminkeinnlegg i det siste – det er så kjedelig å lese innlegg hvor du kun beskriver produkter fordi du har blitt betalt for å skrive om de.
      Må også nevne at jeg er nokså skeptisk til at du bare har foundation på huden på disse bildene. Det forklarer ikke fargen du har i kinnene/på kinnbena..

    2. Emma: Dekkevnen til foundationen blir ikke påvirket av å konturere kinnbeina, og det hun prøver å få fram her er at den dekker godt uten concealer. Når det er sagt, så er jeg enig med Vilde! Max Factor tester dessverre sminken på dyr, så nå som du allerede er i gang med å finne en erstatter, ville jeg heller prøvd å finne en cruelty free foundation som fungerer i stedet 🙂

    3. Og jeg som trodde du var mot testing på dyr…. men neida, så lenge det er penger å tjene, er det ikke så nøye!

    4. Jeg syns det er veldig leit at du bruker produkter fra Max Factor. Og at du i tillegg reklamerer for dem…
      Du har skrevet i et tidligere innlegg at du ikke syns dyretesting er like ille som slakt. Og jeg håper virkelig du snart endrer mening om det. Se på videoer av hunder, aper, kaniner, rotter, you name it, som dør under forsøkene. Som blir torturert HVER ENESTE DAG, for at folk skal ha på seg sminke liksom….
      Det finnes SÅ MYE annet som IKKE er dyretestet…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg