en annerledes lørdag

Etter å ha surret frem og tilbake i går endte jeg med å ikke feste til langt på natt, men heller å avslutte kvelden med to gode venninner. Det har dessverre blitt litt ulikt meg, de fleste helger er jeg ute på et eller annet og får ikke slappet av – jeg trenger mindre av sånt. Vi satt hjemme i sofaen, hørte på litt fin musikk og spiste en god vegetarpizza. Kiwi (og sikkert de fleste andre matbutikker) har fått inn denne, jeg er så glad for at vegetar er den nye mattrenden. Da jeg ble vegetarianer (eller pescetarianer som jeg teknisk sett er) for 5 år siden var det veldig få alternativer å få tak i, men nå er det absolutt ingen problem. 

På snakk om “fin musikk”, så kan jeg dele spillelisten jeg alltid spiller hjemme med dere. Den finner du HER. Kanskje ikke typisk musikk for en jente på 22 år, men jeg elsker den 🙂 


Nå kommer Joakim over for å videoblogge! Gleder meg, endelig skal vi ta tak i youtube-kanalen igjen. 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg