LEILIGHETEN MIN – ROM FOR ROM

Det tok meg tre måneder, men ENDELIG er jeg ferdig med leiligheten! Etter 12 uker uten møbler, kaos over alt, ikke noe fast som føles som mitt.. Det har virkelig vært stressende å ikke komme hjem å slappe av, men bli møtt av masse stress. Nå er alt klart, sett bort fra kjøkkenet – det har jeg ikke fikset noe på flere år, men tenker å gjøre det til våren. Den tid den sorg, haha..

Gangen elsker jeg! Her har jeg fått spesiallaget et speil som har såkalt “sminkelys” som gjør at man ser litt ekstra fresh ut.  Interiørdesigneren min har virkelig gjort en fantastisk jobb med å designe alt jeg ville ha til leiligheten, dette speilet inkludert. Jeg måtte vente tre måneder på å få det, men lett verdt! Planten er fra ambiplants. Jeg anbefaler virkelig den nettsiden om du vil ha falske planter, som jeg “må” ha ettersom jeg reiser så mye. Rask levering, og de ser bra ut. 

Lampen i taket er det også interiørdesigneren som har funnet. Liker den også veldig godt. 

På veggen henger så klart Push Wagner bildet mitt, som jeg aldri kommer til å selge. Det bildet er den første kunsten jeg kjøpte, og kommer alltid til å bety noe spesielt.

Badet har dere jo sett før, men jeg viser det gjerne igjen! Fakta: det er alltid sykt varmt på badet, jeg har varmekablene på max styrke hele tiden. Det er nesten bekymringsverdig, om jeg noen sinne sovner på badegulvet av en eller annen grunn kommer jeg mest sannsynlig til å få brannskader. Men jeg er en frossen person, så hva skal man gjøre! Håndduken og badematten er fra Milla Boutique / Missoni

Dette speilet elsker jeg! Også fra Milla Boutique. Rundt i huset har jeg Voluspa duftepinner, jeg foretrekker det over duftelys. Anbefales! Selges litt over alt, blant annet på Nelly.

Stuen! Her har jeg nylig slipt ned hele gulvet og lakkert det, slik at det ble litt lysere og fershere. Jeg vurderte å bytte ut hele gulvet men endte med å ikke gjøre det, gulvet mitt er noe folk alltid kommenterer når det kommer hit – at det er så fint, altså. Spisebordet og stolene er fra Thomas Hill, lampene i taket har interiørdesigneren funnet, plantene er fra ambiplants

Denne stolen er såååå digg! Jeg var litt bekymret for å ikke ha plass (leiligheten min er 50 kvadrat), men den passer bra inni hjørnet som en slags lesekrok. Den er også fra Thomas Hill, og bildet på veggen er Push Wagner. 

Det lille hjørnet mitt! Sofaen er fra Thomas Hill, bordet er fra Italian House. Hyllen og lampen i taket har interiørdesigneren funnet (jeg nevner det, for da vet jeg ikke hvilket merke det kommer fra  // hyllen er spesiallaget).

Jeg har vist dere hyllen så der trenger jeg sikkert ikke gå i detaljer, men en ting jeg ikke viste er dette “hemmelige” rommet. Jeg har nemlig en liten arbeidsstasjon skjult inni bokhyllen! Skikkelig praktisk, og nå tar ikke kontoret plass. Jeg mangler enda håndtak til hyllen, så jeg må bruke teip enn så lenge. Det ser ikke så veldig bra ut, men det er ikke for alltid.


Soverommet har dere sett før, men nå har jeg fått nytt nattbord (fra milla boutique). Dette er rommet hvor jeg har tv, og jeg angrer ikke et sekund på avgjørelsen om å fjerne den fra stuen. Det er mye mer sosialt å ikke ha tv durende på i bakgrunnen hele tiden.


 Leiligheten min hadde dårlig energi over seg, og jeg har opplevd alt for mye kjipt her til å bare la den være slik den var. Samtidig er det min første leilighet, og det første “beviset” på at jeg klarte meg økonomisk. Den betyr enormt mye for meg, og jeg er usikker på om jeg noen sinne vil klare å selge den. Kanskje leie ut etterhvert? Vi får se, nå vil jeg bo her litt selv. Om jeg plutselig en dag får samboer, DA flytter jeg og vil ha dobbelt så stort. 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg