bad ass bitches?

Jeg ser ofte at jenter kaller dem selv og gjengen sin for “bad ass bitches”, så gjør de ikke annet enn å posere for oppstilte bilder på instagram, feste med penger de ikke har, sove til 13 på formiddagen og bry seg om hva andre tenker. Jeg vet ikke hva “bad ass bitches” egentlig er, men da jeg så rundt meg på de fine, smarte og hardtarbeidende menneskene i livet mitt tidligere tenkte jeg – om noe, så er det dem. Man tar med seg en liten del av alle man omgås med, da er det så viktig at det er kule folk som bidrar med noe bra. ♥ Jeg skal definitivt bli bedre på å gå vekk fra mennesker og situasjoner som ikke tilfører noe bra til livet mitt, det er det ikke verdt på noen måter. Om jeg har brukt mange år på idioter? Definitivt. Nå har jeg satt standaren ganske høyt, føler jeg.


Her har dere kveldens look, jeg vingler enda mellom fest og avslapping hehe. Da er det greit å ha talentfulle jenter i livet mitt som kan få meg fresh uansett! Dajana har gjort sminke som alltid (HVA skulle jeg gjort uten det mennesket!?) og flinkeste Kaya Andersen har funnet klær, samt ordnet håret mitt. Love you! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg