vågale naboer og tom i hodet

Hey alle sammen! Gratulerer med sankthans, eller hva man nå sier 🙂 Jeg skrev st.hans først, haha hvor fikk jeg det fra? Jeg personlig skal ikke feire på noen måte, jeg kom hjem fra Tromsø i morges og har virkelig vært helt utslitt dagen igjennom. Ikke bare er jeg syk, men jeg sov minimalt i natt og ble møtt av masse forsinket bagasje og kaos på gardemoen, som gjorde at jeg brukte fire timer (!!!) på å komme meg hjem fra flyplassen. Det var tid jeg egentlig hadde tenkt å bruke på søvn, men da jeg kom hjem hadde noen av naboene over veien (ikke i samme blokk) noe form for gangbang med vinduet åpent og null gardiner. Haha, veldig sprekt at folk setter i gang med sånt tidlig en lørdags formiddag, og for all del bra at man koser seg, men det var litt vanskelig å sovne. Så nå sitter jeg har da, og er helt tom i hodet. Om dere trodde jeg var dum til vanlig, så skulle dere ha sett nå. Helt kokko. 





 

Over ser dere en del bilder fra Universals sommerfest som var på onsdag, Joakim var bak kamera (og mye foran, drita etterhvert haha). Det var gøy! Morgenen etter dro jeg til Tromsø, hvor jeg har vært de siste dagene, og samtidig som jeg var der tror jeg hele livet mitt utenfor ble glemt bort. Telefon, pc og alt har bare vært urørt. Det kan jeg IKKE gjøre til en vane, men det var sykt deilig å bare slippe nå. Alltid om jeg tar en pause fra bloggen er det fordi annen jobb står på skjemaet, men nå har jeg tydeligvis hatt hjernesvikt og glemt alt. 

Jeg får se hva denne kvelden bringer – jeg er invitert på VG lista sin fest på rådhusplassen, men vet ikke om jeg klarer. For mye fest i det siste, og det er viktig å lytte til kroppen først og fremst.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg