TUSEN TAKK

Tusen takk for alle fine ord det siste døgnet, det varmer. Det er synd man ikke lærer eller innser ting før det er for sent, men jeg får ta med meg minner og lærdom videre. ♥ Jeg er glad i dere, og takk for alt!

Nå skal jeg snart på møte med managementet mitt, vi har et litt større møte en gang i halvåret for å snakke om hva som skjer nå, hva som skjer fremover, hvordan jeg har det og litt sånt. Meg meg meg meg, hehe. Etter det må jeg rushe hjem for å fikse meg for i kveld er det klart for Universal sommerfest! I fjor ble jeg ganske full på samme greie og den tragedien skal jeg absolutt IKKE gjenta i år. Og så reiser jeg til Tromsø i morgen tidlig, så best å være SHARP. 




 

I mellomtiden slenger jeg inn et par bilder fra da jeg, Sandra og Fetisha var på sudöst her om dagen! Shit, jeg er alt for mye på den resturanten.. Jeg var der i går også, og en servitør spurte meg om jeg hadde vurdert å få en jobb der. Vel, nei.. Kanskje en gang i fremtiden.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg