jeg vet kanskje ikke mye, men..

Hei alle sammen, jeg håper dere har en fin tirsdag så langt. Det er tirsdag, er det ikke? Nå måtte jeg sjekke kalenderen. Tirsdag var rett. Jeg vet kanskje ikke mye, men jeg vet i det minste hvilken dag det er. 

Solen skinner utenfor vinduet mitt, jeg har akkurat drukket en hel iste (en stor, ikke en liten) og sitter i sengen. Eller, nå la jeg meg ned. Jeg elsker Oslo så utrolig mye. Jeg vet ikke om så mange andre som elsker denne byen like høyt som meg, da er man som regel fra Oslo. Jeg føler jeg har det samme forholdet til Oslo, som mange har til Los Angeles eller New York. Det er i noen øyeblikk, slik som dette, hvor hverdagen bare passerer at jeg kjenner på det. Den intense kjærligheten og takknemligheten for at livet mitt er akkurat som det er, og ikke minst hvor redd jeg er for å miste noen jeg er glad i. Jeg er glad i for mange, det kommer til å bli slitsomt etterhvert, som det allerede har vist seg å være. 


 

I går dro jeg til Dajana for litt sminke, bare på gøy. Det er greit å prøve ut litt ulike looks nå og da, så er det enklere de gangene vi må jobbe under tidspress. Denne looken ble så utrolig fin, og jeg følte meg som en liten prinsesse. Alle burde hatt en Dajana i livet sitt. <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg