your so cute in your space boots

Dagens humør: Det svinger litt frem og tilbake, dagen startet veldig bra, så gikk det litt ned, men nå går det veldig bra igjen. Kanskje fordi solen endelig har gått ned, og jeg blir stresset av å måtte være inne når solen skinner. 

Dagens burde: Trene før jeg legger meg, vaske klær, rydde klesskapet, ta en hårkur, skrive noen mailer og gå igjennom et par ting til boken (som kommer i november etter planen). 

Dagens frisyre: Akkurat nå har jeg mitt naturlige hår som jeg har satt opp i en topp midt på hodet. 

Dagens sminke: Litt pudder og blush bare. Er ikke vits med så mye mer om jeg bare skal være hjemme uansett. 

Dagens klær: Akkurat nå har jeg på en sommerkjole som er ny. 

Dagens planer: Nå er det jo ganske sent, men jeg kom hjem fra Ålesund i morges, så planene var egentlig bare å sette alle tingene inn i hyllen (check!) og så svare på litt mailer. Det skal jeg gjøre nå etterpå. 

Dagens materialistiske vil-ha: Jeg trenger et gulvteppe til stuen, og så har en kompis malt et bilde av meg som han nekter å gi fra seg. MEN DET ER JO AV MEG!!! Haha. Det SKAL jeg ha. 

Dagens fundering: At jeg ikke kan gjøre det samme om og om igjen, og forvente et ulikt resultat. Men at jeg likevel velger å repetere mine feil er jo nesten imponerende, haha.. 

Dagens avhengighet: Sjokolademelk. Har drukket tre i dag 🙁 

Dagens kjipeste: At jeg angrer på noe jeg sa // gjorde i går kveld. Eller, angrer og angrer.. Blir bare klein når jeg tenker på det, hehe. 

Dagens lengsel: Å dra til Praha med Joakim i starten av Juli blir ganske fint! 

Dagens nyhet: Ikke en nyhet, men nytt for meg.. Jeg så en dokumentar på Vice om folk som blir fulle og høye på Jesus. Det høres kanskje rart ut, og det var veldig merkelig men interessant å se på. At de ruser seg på religionen sin liksom.. Ikke at jeg forstår hvordan det kan gå an. En ting jeg pleier å gjøre er å gå på vice.com, gå inn på filmer og så trykke på “velg et tilfeldig klipp” og så tvinger jeg meg selv til å se hva enn som kommer opp. Jeg har jo ikke utdannelse, så jeg må få informasjon om ting på andre måter. 

Dagens låt: Im gonna knock on your door – Eddie Hodges. Har den på hjernen så da må man jo høre! Veldig søt sang. Ellers elsker jeg DENNE

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg