ENDELIG MØBLER!

annonselenke

Nå har jeg levd 22 år i den samme kroppen, og likevel blir jeg like overrasket hver gang jeg ser bilder av meg selv, som viser hvor lav jeg faktisk er. Slik som disse under. Jeg lever i konstant fornektelse og innbiller meg selv at jeg er ganske normal i størrelse, men jeg er nok litt under gjennomsnittet. Jeg er 1.58 til de som måtte lure, i følge passet mitt i det minste. Men jeg mistenker at jeg kanskje sto litt på tå da de målte, og at jeg egentlig er 1.57.. 

Poenget med dette innlegget var å vise dere min nye bokhylle! Eller, det er mer en alt-mulig-hylle. Jeg fikk den spesiallaget da jeg bestemte meg for å ikke ha tv i stuen lengre, og OM jeg er glad for den avgjørelsen! Hyllen har samme farge som veggene i gangen min, og med detaljer av gull litt her og der (møblene mine skal også ha detaljer av samme farge). Det ble helt sykt dyrt etterhvert, så nå må jeg jo nesten bare bli boende her en stund. Ikke at jeg har noe i mot det, jeg digger å bo på østkanten // ghettoen :-))) Overskriften i dette innlegget er litt misledende, det er kun bokhyllen som er på plass. Alt tar 150 år.. 


Noe av det jeg liker best i hyllen er dette bildet av pappa. Han var rundt 13 år og poserer i en åker full av marijuana. Jeg fikk egentlig streng beskjed om å ikke legge ut det bildet, han var redd det kunne være ulovlig, men det har jeg nå funnet ut at det ikke er. Legendarisk bilde!


Denne lappen elsker jeg også. Jeg bodde på hotell i Oslo over en periode i fjor sommer, og etter en fest på rommet mitt fant jeg denne lappen. En av de som var på festen har altså skrevet “hello, where can I find some champagne glasses?”. Jeg vet ikke hvorfor jeg elsker den lappen så mye, den gir jo ingen mening (hva skulle den hjelpe med liksom?). Jeg tror jeg skal ramme den inn også. Verdens beste sommer <3 

Alle Polaroid-bildene mine har jeg funnet frem! Det var morsomt å bla igjennom, alt fra gamle flammer, kvelder jeg ikke husker noe av, jobber jeg har gjort, reiser og photshoots. Jeg må bli flinkere til å bruke polaroid-kameraet mitt, det er jo så morsomt. 


Jeg fikk plass til noen av skoene mine under hyllen! Helt herlig, da slipper jeg å snuble over alle i gangen. Er det ikke litt morsomt // tragisk at de dyreste skoene jeg noen sinne har kjøpt (valentino, de lengst til høyre på bildet) også er de som har hatt dårligst kvalitet? De ble ødelagte med en gang, og var heller ikke behagelige å ha på seg. Jeg kan nok aldri bruke de igjen, såpass ødelagte er de. Og jeg kjøpte de i fjor.. Vel vel.

(annonselenke) Kjolen jeg har på meg er fra nelly men utsolgt, og skoene finner du HER

Nå skal jeg kjappe meg å spise! Jeg har sluttet å spise etter klokken 20 igjen, jeg har perioder hvor jeg gjør det og føler meg alltid mye bedre da. Så da gjelder det å dryle på nå, haha. Ålesund i går var forresten sykt gøy! Takk for en SÅ BRA kveld, Terminalen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg