virus, floating og livet

De siste dagene har jeg blant annet vært i et jurymøte, dratt til Ålesund og så Ullsteinvik for å holde sminkekurs, endelig fått en oppdatering på når møblene mine kommer (neste uke, hurra!) OG jeg har vært på floating. Det vet kanskje de færreste av dere hva er? Du legger deg inn i en slags boks som har vann i samme temperatur som kroppen din, videre derfra mister du kontakt med din fysiske kropp og så er du i en tilstand hvor tankene dine er alt som eksisterer. Jeg ble helt satt ut av opplevelsen og skal definitivt gjøre det flere ganger – ekstremt avslappende var det!

Ellers har macen min fått virus. Jeg har prøvd å blogge, men da har viruset tydeligvis blitt “overført” til innleggene jeg skriver og det siste jeg vil er jo at noen av dere skal få problemer av å lese bloggen min! Nå blogger jeg via mobil, som ikke akkurat er det enkleste, men jeg fikk helt panikk av å la bloggen stå urørt over en så lang periode.. Jeg har jo en stasjonær mac her et sted, som jeg ikke husker passordet på. Men jeg skal ta den med til Apple i morgen og fikse opp, da blir alt som normalt igjen. 🙂

Helt til sist, her kommer et bilde fra mitt og Dajana sitt sminkekurs. Det var så gøy, og en stor takk til alle som kom!


 

For booking, send melding til [email protected] 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg