GLAD!!

JEG ER SÅ LYKKELIG!!!! Herregud, jeg forstår ikke at det er mulig, men jeg har fått nytt pass. Det tok bare et døgn. Jeg må rette en enormt stor takk til pappa, manageren min og hele tv-produksjonsteamet som har stått på døgnet rundt og brukt alle mulige kontakter, denne prosessen hadde tatt veldig lang tid om ikke. Det er rett før sommerferien, milelange passkøer og ventetid på opptil to uker, men nå står jeg altså her. Med nye billetter booket og alt. Jeg blir hentet straks, og starter på min reise JORDEN RUNDT! Det mest spennende er at jeg ikke aner hvor jeg skal, dette er en tv-produksjon hos NRK som kommer på tv til våren. Jeg vet kun hvor jeg starter, og det er i Istanbul.. Men kun for å bytte fly. Spennende! 🙂

Og for en gangs skyld klarte jeg å ta et passbilde hvor jeg ser sånn passe søt ut. Merk dere: sånn passe. Man får jo ikke lov å smile.


Jeg oppdaterer dere så snart jeg får mulighet! Jeg blir bare borte en ukes tid, og så skal vi fortsette reisen i slutten av måneden. På grunn av min lille fuck-up måtte vi altså ta det i to runder.. Men alt ordnet seg, selv om jeg er utrolig flau og skamfull over hele greia. Det blir i det minste en historie å fortelle. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg