resultatet er SÅ bra!

// annonse

Jeg er sjeldent veldig pratsom av meg på snapchat, men for litt siden fikk jeg “ånden” over meg og snakket masse – blant annet om noen piller jeg tar for å bli brun, og at jeg gledet meg til å dra til Barcelona for å sjekke resultatet av fargen. Jeg var på ferie i kun et par dager og tilbragte ikke så alt for mye tid under solen, mest under en parasoll for å være ærlig, men likevel.. Fargen min har blitt SÅ fin! Herregud, jeg har gått på pillene noen måneder og jeg skal definitivt fortsette, og gleder meg sjukt til å se resultatet utover sommeren!


Pillene jeg snakker om er TANCARE. Dere har sikkert hørt om dem fra flere bloggere, så jeg trenger ikke bli alt for teknisk. Konseptet er enkelt: du tar en pille per dag over en periode, og så blir du (mye) brunere enn du vanligvis blir, med en farge som holder lengre. Du trenger ikke engang være i solen for å merke forskjell! Og for meg som alltid blir rød er disse gull verdt. Altså, det er ikke et mirakel og du KAN enda bli brent, men det hjelper virkelig på å ta disse. Det er alltid viktig å bruke faktor når man soler seg, men merk mine ord, jeg ville ha blitt rød som en tomat i Barcelona om det ikke var for disse pillene. 

Jeg anbefaler virkelig disse pillene til alle! Flere av vennene mine har begynt nå, etter å ha sett at jeg for en gangs skyld ble brun og ikke rød haha.. Så, det er 100% tommel opp fra meg! Pluss er det ikke fantastisk å få holde litt ekstra på den fine fargen man får i sommer, i Norge er det jo sjelden vare. 🙂 Bestill TANCARE HER! (og pst! akkurat nå er det 40% men det varer ikke lenge, så lurt å slå till..) 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg