er det verdt det?

// Sponset

Hei dere, og god formiddag! Jeg sitter på Brow Rehab etter en brynstime, og skal slå ihjel 15 minutter før jeg må løpe til et møte. Etter det går det slag i slag et par timer, jeg vil bare få unnagjort alt jeg må gjøre slik at jeg kan ta kvelden fri uten masse som surrer i bakhodet, for en gangs skyld. Jeg har lyst til å dra på Sudöst som tydeligvis har blitt et stamsted for meg, og så hjem å slappe av.. Kanskje se på Cosmos for femte gang, haha. I går var virkelig en stressdag fra helvete selv om kvelden var fin, jeg må bli flinkere til å ta vare på kveldene på den måten og bare slippe alt som har med jobb å gjøre. Være litt mer i “nuet” som man sier. 

Jeg og sjefen på Brow Rehab snakket om det i sta, at man noen ganger kan angre så jævlig på yrket man har valgt og bransjen man er i, fordi man aldri bare kan la jobb være på jobb. Det følger etter en hele tiden. Men så er det jo verdt det også, for det meste. Når man har fine mennesker rundt seg som får en til å slappe av er det i alle fall det. ♥ ♥

Nå må jeg løpe! Vi snakkes litt etterpå!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg