Stor Give Away fra 2XU <3

// Annonse

I dag er det søndag og det har vært en kjempehektisk uke. Så da passer det vel best med en hyggelig avslutning på uken med en give away! 2XU er jo favoritten til veldig mange som trener, også for hobbymosjonister som meg 😉 Som en kanskje ikke så liten hemmelighet liker jeg best at kompresjonstights strammer og former på de rette stedene – digg! Tightsene gir jo også bedre prestasjoner, men jeg kommer nok ikke til å løpe maraton, crossfit eller en form for toppidrett med det første så jeg får nøye meg med å se litt bedre ut på trening 😉 Det må vel være lov…

Delta nederst i blogginnlegget og vinn en av 2XU-nyhetene avbildet under!

Digger spesielt denne! Mid-Rise med printet som kalles Black/Prism! Elsker mønsteret og den er ekstra høy i livet (se under). 

Se så høy og fin i livet! Digger det, ingen bar hud eller rompesprekker på avveie når man trener styrke 😉

Sitter som støpt på – love it! Meld deg på konkurransen under så kan du vinne valgfri tights fra 2XU! 

 

PS! Du kan doble vinnersjansene dine ved å også delta i instagramkonkurransen min med samme premie HER!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg