BERGEN, GULLRUTEN OG FORELSKET

// annonselenke

 

Jeg har ankommet Bergen! Og til min store glede hadde jeg fått suite, takk til onkel som fikset det for meg (han er sjef i scandic)- faktisk har jeg akkurat samme rom som jeg fikset meg på i fjor. Herregud, på snakk om i fjor – jeg har nok aldri følt meg så stygg på en rød løper før. Jeg vet ikke hva som gikk galt, men når jeg ser tilbake tenker jeg Fiona i Shrek. Haha. Så, jeg satser på at jeg ser bedre ut i år, men det tror jeg nok! Nå har jeg jo flydd meg meg Dajana som skal sminke meg, pluss jeg har gått ned en del kilo siden da. FY FAEN haha nå måtte jeg google bildene!!! ÆSJ!! 



(annonselenke) Bodyen min finner du HER.

Ellers føler jeg meg glad og forelsket uten å være forelsket? Haha, jeg er ikke keen på noen men det føles sånn. Keen på Bergen? Keen på fest? Keen på kjendiser? Keen på meg selv? Noe er det, ass. Godt å være glad – og så gleder jeg meg til festen i dag. <3 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg