nye matvaner og bedre tider

I dag har jeg gjort gøye og fine ting! Jeg og to venner startet dagen med å spille inn en test-podcast, bare for å se om det funker og om kjemien er på plass. Jeg var litt nervøs i forkant, det er en ting å bli intervjuet men en heeeelt annen greie å styre det selv. Men herregud, det gikk over all forventning! Vi får bare vente å se hva som skjer med det og om den går noe videre (krysser fingrene), men vi har snakket om podcast i ett heeeelt år uten å ha gjort noe med det, så nå er det på tide. Rett etter dro jeg på reklameinnspilling som også gikk fint, og var ferdig flere timer før jeg trodde så da rakk jeg en liten nap også. 🙂

Ellers har jeg holdt på med noe nytt i en måneds tid – nemlig å ikke spise etter klokken 20 på kvelden. Tydeligvis er det ganske normalt men jeg hadde aldri hørt om det før da, men hvorfor ikke prøve, så forhåpentligvis blir matvanene mine bedre på dagtid. Jeg har vært den type person som ikke får sove fordi jeg vil ligge oppe å spise, våkner jeg 04 på natta står jeg opp å spiser, det siste jeg gjør før jeg sovner er å spise og jeg sovner gjerne med hånda ned i godteriposen. Så, nå har jeg latt være i en måneds tid og det var såå vanskelig først. Men SHIT, så bra det føles nå etterhvert! Jeg sovner raskere, spiser mer på dagen og har fått mer treningsmotivasjon også, nå som jeg ser at jeg klarer noe. Pluss jeg har spart masse penger på impulsive matkjøp i kveldstimene. Jeg skal nok fortsette med det, uten tvil! På dagen spiser jeg hva jeg vil, riktignok.

I senga som vanlig. Jeg har ENDA ikke fått møbler i resten av leiligheten..

Dagens middag! PIZZA <3

 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg