fra 0 til 100

Jeg hadde en så kjip start på dagen.. Jeg våknet klokken 06:00 etter knappe to timer på øyet, jeg fikk ikke sove i går på grunn av alle funderinger i hodet (som hvem er jeg, hva skal jeg bli etterhvert, hva skjer videre i livet og dere skjønner tegninga). Jeg måtte kjappe meg til flyplassen for å dra til Stockholm på jobb, som jeg i utgangspunktet gledet meg til. Men jeg mistet flyet, måtte betale 2000 kr for et nytt, glemte det ene bankkortet på flytoget, jeg mistet kofferten og måtte vente på den på flyplassen, ALT gikk bare så jævlig til helvete og jeg satt i taxien på vei til hotellet og gråt av hvor sliten jeg følte meg, samtidig som jeg hørte på Amy Diamond (!!!) og da følte jeg meg i alle fall teit, for hvilket normalt menneske klarer å gråte til Amy Diamond?! Haha, hun har et par triste låter som jeg alltid hører på når jeg skal gråte, så der har dere en liten fakta om meg jeg ikke liker å innrømme.. 

Jeg landet i Stockholm til snøvær, men jeg kunne ikke brydd meg mindre om det var strålende sol, tornado eller vulkanutbrudd, for å si det sånn. Da jeg lukket døra bak meg på hotellromet sovnet jeg på sekundet, og da jeg våknet en halvtime senere føltes alt litt lettere, men ikke så lett som jeg hadde håpet. MEN! Så endret noe seg. Jeg var overbevist om at jeg hadde glemt kameraet mitt i Oslo, men plutselig fant jeg det gjemt innerst i kofferten. Jeg vet ikke hvorfor det gjorde så mye for meg, men plutselig følte jeg at hellet mitt kan snu, at livet kan være bedre enn jeg hadde tenkt, og at ting ordner seg til slutt. Haha, det skulle faktisk så lite til.. Så da snappet jeg ut av den kjipe bobla jeg var i, og gikk med et smil gatelangs i Stockholm og på jobb. Nå begynner jeg å like denne byen, siden jeg har vært her en del i år. Jeg regnet forresten på det, og jeg har flydd over 50 (!!!) ganger så langt i 2017. Det er ganske mye egentlig, men det må til i denne livsstilen. Om dere er nysgjerrige på livet i “bransjen”: mye reising og man er mye alene. 

Å VÆRE ALENE PÅ HOTELL ANBEFALES! Seriøst, prøv det. Jeg elsker å bo på hotell alene!


Elsker denne juicen aller mest. 

Anyyyywas.. Nå er jeg på jobb her, og gleder meg til jeg kan fortelle dere hva det gjelder. Selv om det ikke blir før i august, haha.. Jeg føler meg blessed and stressed, sånn er livet!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg