ikke verdens kuleste

Altså, jeg hadde egentlig bestemt meg for følgende i kveld: kinamat, pizza og skrekkfilm  – men jeg er lett påvirkelig, så nå er jeg på vei ut med jentene her i Harstad. Hva har skjedd, med en gang jeg kommer til hjembyen blir jeg et party animal? Haha. Lillesøsteren min er russ akkurat nå, og til dere som har spurt, NEI hun synes ikke jeg er verdens kuleste person så har vi det slått fast. Jeg er storesøsteren hennes, og ikke et “idol”, haha. Jeg har prøvd å droppe hint som “ja, hvor skal du i kveld?” (fordi jeg vil være med) og jeg ringer henne når jeg er ute, men det overser hun blankt. Sånn er det, haha!  Jeg begynner å føle meg gammel allerede, i dag sa hun “alle er på LS” og jeg bare “hva betyr LS?”, det betyr altså tydeligvis landstreff i stavanger. Da har jeg lært noe nytt. Og, dere skulle sett russekortet hennes. Jeg får nok ikke dele det her på bloggen, men damn. Bra jeg har selvironi 😉 

 Nå skal jeg som sagt møte opp jentene, og så får vi se hva kvelden bringer. Jeg tar med meg kamera og deler bilder i morgen! I mellomtiden, her kommer et av meg og min perle Fetisha for noen dager siden. Hun har faktisk på seg MIN parykk her – we share so much 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg