i dag hadde vi sminkekurs!

// Annonse


 

Sånn her så det ut når jeg og Dajana hadde sminekurs sammen for første gang i dag! Bedre bilder kommer senere, vi hadde en fotograf der. Det var et lukket event for en kjede, derfor har jeg ikke fortalt dere om det, siden ingen “utenfra” hadde mulighet å komme uansett. Det gikk fint og jeg hadde det sååå gøy!! 🙂 Vi har vært litt utenfor Oslo i hele dag for å gjøre kurset, meet and greet og litt snakk med alle som var her. Nå blir det et lite glass vin før vi drar tilbake til hovedstaden!

Og, så håper jeg at jeg rekker litt trening i dag. Jeg føler meg så fin, våken og sterk når jeg klarer å trene hver dag. Kan man trene med et glass vin i kroppen? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg