det har vært helt kaos

I går kveld ante jeg fred og ingen fare da jeg satt på gulvet i leiligheten min og skulle åpne kofferten. Det første som ramlet ut  var en hvit Helly Hansen jakke, og en slik jakke har ikke jeg. Det første mitt naive, idiotiske bloggerhode tenkte var “oj, har noen lagt en jakke i kofferten min som gave uten at jeg vet det?”. Haha, at noen prøvde å snik-sponse meg liksom.. Men så inntraff panikken, jeg har ikke hello kitty sminkeveske? Hvor var pcen min? Hvor var kameraet? Det verste med å ha tatt feil koffert var.. hennes koffert var så ryddig, full av system. Min er et jævla kaos, haha. Om hun åpnet min ville det ramlet ut extensions, truser, skitten sminkemappe og alt det der.

Laaaaaang historie kort, jeg fikk tak i jenta som eide kofferten etterhvert, men hun hadde ikke min (og var naturligvis ikke så veldig blid på meg). Jeg måtte dra til Gardermoen i morges for å hente min egen, og etter TO TIMER gikk det endelig. Jeg har blitt sendt rundt hele flyplassen og ingen har gitt meg et ordentlig svar på noe som helst. Det er fint å se at de har streng sikkerhet på flyplassen, men.. Jeg var så sliten og lei til slutt, at da jeg på toppen av det hele møtte en mann som SNAKKET MED MAT I MUNNEN (!!!!!!) da han skulle hjelpe meg var jeg nære på å slenge hodet i veggen. Det ordnet seg.

Har ingen bilder som passer her, så dette er et par av meg og min venn Inti i går. Spiste cheese doodles (og er faktisk ikke sponsa engang). 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg